Jak przenieść rachunek płatniczy?
Szanowny Kliencie!
Masz konto w innym Banku, a chciałbyś mieć w naszym? Chętnie pomożemy Ci w jego przeniesieniu.
- załatwimy za Ciebie wszelkie formalności
- nie musisz tracić czasu na wizyty w obu bankach – podczas jednej wizyty w naszej placówce otworzysz swoje nowe konto i zrezygnujesz z usług poprzedniego banku
- jeśli tylko zechcesz, poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę lub świadczeniodawcę, tak by wynagrodzenie lub świadczenie wpływały na Twoje nowe konto
- za przeniesienie rachunku nie pobierzemy żadnej opłaty.
Przeniesienie konta do Banku Spółdzielczego w Glinojecku jest bardzo proste.
Wystarczy że:
- dasz nam pełnomocnictwo i złożysz dyspozycję przeniesienia rachunku
- przekażesz nam najważniejsze informacje dotyczące Twojego obecnego konta
My zajmiemy się resztą:
- poinformujemy Twój dotychczasowy bank o przeniesieniu konta
- przeniesiemy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty
- zamkniemy dotychczasowe konto i przeniesiemy środki na nowe
- poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę.
Szczegóły na temat przeniesienia rachunku płatniczego w załączonym poniżej Formularzu Informacyjnym.
Zapraszamy do naszych placówek.