Jak przenieść rachunek płatniczy?

Szanowny Kliencie!

 

Masz konto w innym Banku, a chciałbyś mieć w naszym? Chętnie pomożemy Ci w jego przeniesieniu.

  • załatwimy za Ciebie wszelkie formalności
  • nie musisz tracić czasu na wizyty w obu bankach – podczas jednej wizyty w naszej placówce otworzysz swoje nowe konto i zrezygnujesz z usług poprzedniego banku
  • jeśli tylko zechcesz, poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę lub świadczeniodawcę, tak by wynagrodzenie lub świadczenie wpływały na Twoje nowe konto
  • za przeniesienie rachunku nie pobierzemy żadnej opłaty.

 

Przeniesienie konta do Banku Spółdzielczego w Glinojecku jest bardzo proste.

Wystarczy że:

  • dasz nam pełnomocnictwo i złożysz dyspozycję przeniesienia rachunku
  • przekażesz nam najważniejsze informacje dotyczące Twojego obecnego konta

 

My zajmiemy się resztą:

  • poinformujemy Twój dotychczasowy bank o przeniesieniu konta
  • przeniesiemy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • zamkniemy dotychczasowe konto i przeniesiemy środki na nowe
  • poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę.

 

Szczegóły na temat przeniesienia rachunku płatniczego w załączonym poniżej Formularzu Informacyjnym.

Zapraszamy do naszych placówek.

 

Pliki do pobrania