Bank Spółdzielczy w Glinojecku

Bankowość internetowa

hide

Wszystkim klientom indywidualnym i instytucjonalnym, będących posiadaczami rachunków bankowych, Bank Spółdzielczy w Glinojecku oferuje usługę Internet Banking.
Uruchomienie usługi następuje po złożeniu przez klienta pisemnej dyspozycji oraz podpisaniu stosownej Umowy z Bankiem.

W ramach usługi Internet Bankingu klient ma możliwość:

  • sprawdzenia stanu rachunku,
  • wykonywania przelewów,
  • tworzenia listy przelewów zdefiniowanych,     
  • składania zleceń stałych,
  • śledzenia historii operacji,
  • wydruku potwierdzenia wykonania operacji.


Usługa Internet Banking to dla klienta nie tylko całodobowy dostęp do rachunku i historii operacji, ale przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, swoboda dysponowania środkami pieniężnymi bez konieczności stania w kolejkach, bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych, a także tańsze opłaty za dokonywane przelewy.

Po zawarciu Umowy klient otrzymuje:

  1. identyfikator klienta - unikalny numer nadawany użytkownikowi w chwili uruchomienia usługi,
  2. hasło dostępu - klient musi dokonać jego zmiany przy pierwszym logowaniu,
  3. listę haseł jednorazowych - listę numerycznych ciągów znaków wygenerowanych losowo, niezbędnych do autoryzacji dokonywanych operacji bankowych.


Uwaga

Dla zachowania bezpieczeństwa i wygody korzystania z usługi Internet Banking należy stosować następujące zasady:

  • logować się wyłącznie na stronie https://online.bsglinojeck.pl
  • nie udostępniać hasła dostępu ani listy haseł jednorazowych osobom trzecim,
  • korzystać tylko z jednego okna przeglądarki,
  • nie zezwalać przeglądarce internetowej na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach,
  • nie korzystać z klawiszy nawigacyjnych przeglądarki taki, jak: Wstecz, Dalej, Odśwież, Zatrzymaj,
  • wobec konieczności oddalenia się od komputera lub kończąc pracę należy bezwzględnie wylogować się z systemu,
  • w przypadku zerwania połączenia (np. z winy operatora telekomunikacyjnego), należy ponownie się zalogować i sprawdzić czy wszystkie dokonane operacje zostały zapamiętane przez system,
  • nie przechowywać identyfikatora, hasła dostępu oraz listy haseł jednorazowych w tym samym miejscu,
  • dokładnie wprowadzać dane do przelewów w celu uniknięcia pomyłki przy ich realizacji,
  • pozostawiać środki pieniężne na rachunku zezwalające na terminową realizację operacji wprowadzonych jako oczekujące.


Współpraca

hide

 

.